Lancome - 10%

 

Lancôme to luksusowa marka kosmetyczna obecna dzisiaj w 163 krajach,
na wszystkich kontynentach świata. Historia marki zaczyna sie jednak w roku 1935, we Francji. Zalożycielem Lancôme byl Armand Petijean. Symbolem i znakiem rozpoznawczym marki została "Róża", która jest królową kwiatów, odbierana we wszystkich kulturach tak samo - jako symbol kobiecości i miłości. Istnieją różne gatunki róż i wiele ich odmian, podobnie jak wiele różnych w charakterze kobiet rozproszonych jest na całym świecie. Lancôme szanuje te różnorodność i wychodzi naprzeciw potrzeb i pragnień kobiet na całym świecie. Dlatego marka stworzyła bogatą i różnorodną gamę produktów.

Dzięki nowoczesnej metodzie badań opartej na Bio - Mimetyzmie (metoda polegająca na obserwacji zjawisk zachodzących w skórze i opracowaniu formuł preparatów kosmetycznych, imitujących naturalne procesy zachodzące w skórze) możliwe stało się zastosowanie najnowszych osiagnięć kosmetologicznych w produktach marki. Obok jednak tych najnowoczesniejszych niektóre istnieją juz od kilku lub nawet kilkunastu lat, a ich sukces przetrwał próbę czasu i mody. Kluczem bowiem do sukcesu marki Lancôme są:

1. Ekspertyza - to zrozumienie i wyjście naprzeciw oczekiwaniom Wszystkich Kobiet. To również zapewnienie jednakowych, wysokich standardów

i profesjonalizmu w postaci doskonale przygotowanych przez markę konsultantek tak, aby poprzez bezpośredni kontakt z Klientami mogły właściwie rozpoznać potrzeby i doradzić odpowiednie produkty i konsultacje.

2. Skuteczność - wszystkie produkty marki to idealne połączenie technologii, postępu, doznań zmysłowych i bezpieczeństwa. Stosowane aktywne składniki są dostarczane skórze w oparciu o jej naturalne potrzeby i w optymalnych postaciach (specjalnie opracowane nośniki, bazując na naczelnej zasadzie marki -

Bio-Mimetyzmie).
3. Badanie laboratoryjne, Innowacje, Technologia - gwarancją skuteczności produktów jest wybitne grono naukowców, wspierających markę, a liczące ponad 2 700 osób, pracujących w 30 laboratoriach na trzech kontynentach (w Paryżu, Nowy Jorku, Tokio). Każdego roku naukowcy ci rejestrują dla marki Lancôme od 50 do 100 patentów.

4. Bezpieczeństwo - marka Lancôme poddaje wszystkie produkty przed wprowadzeniem do sprzedaży specjalnym testom klinicznym.

5. Sensoryczność - przyjemne doznania czuciowe w postaci: specjalnych konsystencji, zapachów i kolorów są integralną częścią każdego produktu, wpływając jednocześnie na skuteczność działania. 

ZapachyTop5
MakijażTop5
PielęgnacjaTop5
Zabiegi kosmetyczneTop5